Tuesday, 19 May 2009

Dirogol bergilir-gilir

Zaman sekarang ni macam-macam hal boleh berlaku la. Tapi kes ni tak berlaku di Malaysia. Tapi sebagai manusia yang prihatin, kalo berlaku kat mana pun mesti kesian punya la. Yang tukang amek gambar ni pon satu hal, apesal ko tak tolong? Siap boleh amek gambar lagi.

Kucing warna putih tu konon melihat dengan sedih lah tu, tapi tak bagi kucing hitam. Dia marah kat tukang amek gambar ni.



Hamboi kucing warna putih tu aku ingat nak membantu, rupanya tumpang sekaki. Kucing hitam tu pon same.



Mane pergi kucing lain? apesal dah tinggal 3 je? Hmm habis madu sepah di buang.



Aku bukan ape, kesian kat mak bapak kucing betina oren tu. Apetah lagi kat kucing oren tu. Harap ko dapat menerima dengan tenang dan terima la dugaan di dunia ini.

4 comments:

geo_life 28 May 2009 at 14:34  

wah..kejamnya dunia..haha

sAifuL aZuaR b IdriS 29 May 2009 at 12:10  

hihihih...dunia mmg kejam!!..haha

YaNNa'87 29 May 2009 at 15:42  

siot tul la....ingtkn pe la..tertipu..

sAifuL aZuaR b IdriS 30 May 2009 at 05:53  

ha YaNNa'87...mmg nak cari tjuk rogol ke...?..hihhihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About This Blog

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP