Wednesday 6 May 2009

7 Days at Japan



Seminggu aku duk kat jePun, banyak mengajar aku, membuka mata aku tentang apa yang selalu orang perkatakan tentang modal INSAN...minda kelas pertaMa...kalau nak di bandingkan dengan Malaysia, memang jauh ketinggalan dari sudut 'modal insan'...bagi aku, Malaysia da mencapai status negara maju..tp kurangnya sahsiahnya kita org Malaysia..ap kita nak buat ek??..cane nak buat??..ntah la...pyh nak ubah manusia..tp, mana ad usaha..d situ ad jalan...!!!...:)...tp di hati aku ...aku sayangkan Malaysia..!!!



Pak cik ni masa mula2 aku tgk..pelik btol..pakai Lab Coat kat tepi jalan raya..pulak tu duk pegang benda macam walkie-talkie..ble sembang ngan die...rupanya ngah cari frekuensi radio..hahahahh

1 comments:

NA 13 May 2009 at 19:28  

junior aku dowh! hahahah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About This Blog

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP